Promovare web

Ce intelegem prin promovare web? SEO, SEM, Social Media, etc. Pe parcursul ultimilor ani au aparut nenumarate acronime pentru niste produse sau servicii care nu exista fizic de fapt.

SEO vine de la Search Engine Optimization si presupune multitudinea de tehnici prin care poti face ca site-ul tau sa apara in primele rezultate ale motoarelor de cautare.

Aceasta tehnica imbunatateste numarul de vizitatori provenit din aceasta sursa si deschide foarte multe alte posibilitati.

SEM este acronimul pentru Search Engine Marketing si reprezinta stiinta de a realiza campanii publicitare menite sa promoveze imagineadvs. sau a companiei dvs. in mediul online.

Social Media reprezinta multitudinea de retele de socializare (Facebook, Twitter, Google+, etc.) prin intermediul caruia poti ajunge la clienti sau comunica cu acestia intr-un mod mult, mult mai facil.

Serviciile SEO oferite de WEBH sunt eficiente iar rezultatele se vad repede.

WEBH sunt specialisti in SEO, ca urmare pot sa comunice si sa explice foarte bine ce fac si de ce fac iar aceste lucruri le permit sa se adapteze foarte bine la cerintele clientului.

Asa cum spuneam mai sus ca un website fara vizitatori este inutil va spunem si ca prin procesul de optimizare SEO si cel de promovare online acest lucru se poate schimba rapid dintr-un dezavantaj intr-un adevarat avantaj!

Chiar daca majoritatea site-urilor create sub marca WEBH sunt deja optimizate on page, misiunea noastra nu se incheie in momentul publicarii acestuia pe internet.

Produsul trebuie promovat online in cel mai serios mod cu putiinta tocmai pentru a deveni accesibil unui public cat mai larg si pentru a transforma cat mai multi vizitatori in clienti.

Prin intermediul cunostintelor si experientei noastre de promovare online,

va punem la dispozitie o serie de servicii complexe menite sa inmulteasca atat numarul vizitatorilor cat si numarul de clienti.

Tipuri de promovare web uzuale

Optimizare seo

1. Promovare Organica (Organic SEO)

Promovarea organica este cea mai simpla si, de asemenea, cea mai importanta metoda de a propulsa site-ul dvs. in primele rezultate ale motoarelor de cautare.

Avantajul acestui tip de promovare este ca odata ajuns acolo,

site-ul va ramane in primele rezultate pentru o perioada nedeterminata, fara alte costuri extra.

Desi promovarea organica nu isi face simtite efectele la fel de

rapid ca si promovarea PPC, aceasta are avantajul de a fi de durata,

de perspectiva. Nici una dintre metode nu trebuie neglijata,

drept pentru care este foarte bine sa ne axam serios pe cat mai multe in acelasi timp.

2. Promovarea PPC (PPC Advertising)

Promovarea PPC (Pay Per Click) reprezinta a doua cea mai

importanta metoda de promovare in mediul online atat pentru un site consacrat cat si pentru unul aflat la inceput. Cu toate acestea, promovarea PPC are atat avantaje cat si dezavantaje. Cel mai mare avantaj ar fi ca rezultatele pot fi observate inca din prima zi. Cel mai mare dezavantaj ar fi ca acestea sisteaza in momentul in care plata serviciilor este sistata.

Mai pe larg, prin promovare PPC intelegem realizarea unor campanii

de publicare anunturi si link-uri sponsorizate folosindu-ne

de Google AdWords sau alte retele cat si popularea cu fani a paginilor de

Facebook prin intermediul serviciului numit Facebook Ads.

De asemenea, publicarea de link-uri, bannere, sau advertoriale contra cost pe diverse site-uri

cu trafic ridicat este o practica foarte des intalnita

Asa cum si campaniile de Email Marketing (trimitere de newslettere, etc.) sau campaniile publicitare prin SMS pot fi amintite.

Suna acum